det lönar sig att vara luciakandidat *



Som sagt lönar det sig. Klart gjorde jag inte det för "sakerna", utan tyckte det var jätteroligt att vara med. Blev bjuden på middag (julbord) nu i kväll med de andra tjejerna med 140 pers på lödde krog. Jättegod mat, och bra stämmning. Fick gåvor och jättegod mat. Tack! Efter ett antal timmar där, är man nu en trötter. Somna på direkten när jag kom hem idag efter skolan, men sen vakna jag en halvtimme innan jag stack på "middag". Lite fräsch och uppiffad var man ju tvungen att vara!
(btw, snodde bilden av emily)

utan er tjejer hade det inte varit lika roligt, det var ni som gjorde det!


Kommentarer
Postat av: sofia

Man får ju inte se vad det var i pakterna :(

2010-12-16 @ 11:22:13
URL: http://susia.blogg.se/
Postat av: emilyyyy

pakterna

2010-12-17 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0