exakt 3 år sedan



För exakt tre år sedan så fick jag min första häst Seargent Pepper, jag kommer ihåg att även denna dagen så var det mycket snö. Jag var så glad, så glad, för att jag äntligen hade fått en häst. Jag var i stallet hela kvällen, och om jag hade fått hade jag säkert sovit i stallet hela natten. Första dagen förstod man inte riktigt att det var ens egen häst. I mina ögon var han världens finaste och snyggaste ponny. Hittade ett par bilder sen första dagarna, så liiiten jag var på han då. Tänk att jag nästan växt 25 cm på bara tre år! sinnessjukt. Iallafall så har alla dessa tre åren med pepper varit jätteroliga, även fast vi har haft en del problem, men det vet vi ju nu var det berodde på. Tyvärr blev det inte tre hela år med pepper, eftersom att han gick bort den 28:e oktober i år. Men det var nära. Jag saknar min lille buse ponny jättemycket. Klart så vet jag att han har det bra. Får hoppas jag snart får en ny häst som jag med ska ha jätteroligt med.


Seargent Pepper, en stjärna som lyser så klar, den är så stark så den är svår att släcka. Aldrig glömmer jag dig min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0