kläppen kläppen kläppen kläppen

om en liten, liten stund ska jag mumsa i mig våfflor! (fett icare på den)

igår kom vi till kläppen, efter en ca 10 timmars bilresa. till lunch blev det of course macedonkan. Här är överdrivet mycket snö, men backarna blir jättebra då. Mysigt på ett och annat sätt. Åkte skidor idag, var grymt roligt. Man brukar kankse ta det lite lugnt i början, eftersom att det var ett tag sen man åkte senast. Men nej, jag och min syrra gjorde dock inte så. DET ÄR BARA ATT TUTA OCH KÖRA. iförsig kan det leda till- se upp i backen, flera hål i nacken* haha. Nej, så farligt var det faktiskt inte, jag kan säga att jag började inte med den svarta backen, där går gränsen för mig kan jag säga er!

nu är det pirates of caribbean på tv, så tänkte kolla en stund på det. har faktiskt skidsemester nu, och då tycker jag inte man ska sitta framför datorn för en gång skull.

i morgon blir det ännu mer skidåkning, min ända önskning är att jag kommer hem HEL, utan brytna ben och armar. IHOPE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0