NEEEEEEEEEEEEEJ INTE OLLE :'(

fan att olle åkte ut! Han var ju absolut bäst! helt klart! Men jag är säker på att han kommer komma långt ändå. En sak jag kan tycka är lite orättvist är att minnah redan har åkt ut en gång innan, så tycker inte hon ska vinna. Även om hon är superduktig! Jag själv hade tyckt det hade kännts konstigt att om man först åker ut sen bara kommer tillbaka och vinner hela skiten? eller vad tycker ni? Men i försig frågade de ju henne om hon ville komma tillbaka, som ersättare för alice, och vem tackar NEJ? det hade inte jag gjort iallafall, kan jag säga!

minnah och jay har otroligt grymma röster de med!

MEN OLLE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST, OCH DET STÅR JAG FÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0