sista provet för året, avklarat!

Känns så fruktansvärt skönt att Kemi provet idag var det sista provet detta året. Jag satt till 12 i natt och pluggade, och gick upp 5 i morse bara för att plugga... det finns kanske de som tror att man inte pluggat, även fast att man har. Jag pluggade som sagt jättemycket till detta provet eftersom att jag ville ha bra, men när jag väl kom till skolan idag kände jag att jag fick en liten black out. Det kändes verkligen inte bra. Jag blev skit sur på mig själv, jag brukar komma på vad det är till slut, men idag stod det bara stilla, varför, vet jag inte. Men jag hoppas iallafall på ett G, har aldrig i mitt liv fått ett IG och vill inte ha ett heller. Jag ska fan satsa allt på skolan till våren, det är nu eller aldrig. Det får bli skola första hand, andra hand vänner och häst. Så är det iförsog nu, men det får bli så sen med. Tråligt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0