vi drar till malmö

Kollar just nu lite på gossip girl, men ska snart nanna. Var hos tandläkaren och i stan med fia idag, mycket trevlans. Hittade lite julklappar och annat smått och gott. Vill bara säga att det var svinigt kallt ute, tummen ner på det. Bussen var tjugo minuter sen, så att man fick frysa häcken av sig, + att det blev mycket försenat när vi skulle hem. Jag och fia tyckte den var så dryg att vi somnade... men som tur var sov vi inte så länge.

När jag kom hem åkte jag genast till Rosin, blev ingen ridning idag, för det hann jag inte. Men i morgon körs det igång igen. Peppar, peppar, det är sista skoldagen i morgon! Hur glad får man bli?

ska bli så väldans gött med ett LOV, och på fredag är det julafton!
Allt är bara så sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0