happy day

Vill börja med att säga att jag haft eb toppendag, med mycket gott skratt. Åkte in till malmö med emily vid kvart i två tiden, var där några timmar, sen började det bli as kallt, och mörkt super fort. Gick förresten i min VÅRJACKA, var säkert över en månad sen jag använde den senast. Men det var ju faktiskt 10 c ute, tillräckligt varmt för att använda vårjacka. När vi var på väg hem så kom det två blixtar, känndes som en jättestor lampa som tändes över en. haha, rätt märkligt det mulrade inte ett piss, utan bara kom så rent ut sagt helt "random". När vi kom hem proppade vi i oss mat, och åt årets första, eller höstens första lussekatt. MUMS på det. Efter vi ätit i oss all mat kollade vi på pensionärsjävlar, alltså vi satt och skrattde exakt hela tiden. Ni måste se det, säger det bara! SJUKT programm. Men rkt roligt. Emily och min humor iallafall.

Nu i kväll stack jag emily, ellen till sten och träffa didde, emelie. Såg någon sjuk film, rätt bra ändå om man tänker efter.

OM 9 timmar sticker jag till ullared, och det ska blir S k O j !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0