häst är bäst

skrivet som sagt.

Börjar bli less på att leta häst nu. HATR att leta häst i vintertider, speciellt när det är snöö och frukatnsvärt kallt. Men vad ska man göra? Det är bara att tutta och köra. Visst kan man vänta, men hur roligt är det? Jag är 15 och kan bara rida ponny i 3 år till, ochh eftersom att jag vill ha ponny, ska jag ta vara på den tiden! För den återvänder aldrig. Det är många som tycker att jag ska ha storhäst, men jag vill inte. PONNY ska det vara. Eftersom att jag haft sån otur med pepper, vill jag ge det en ny chans. Börja om på nytt. Ja klart är jag lång, men inte så lång att jag inte kan rida d-ponny, finns de som är betydligt längre, och som nästan släääpar sina ben i marken mm. Så det kan ni inte säga något om! Iheller ska man inte stress leta, för då blir det bara fel. Men snart hade inte varit fel, och föt tillfället känner jag mig oerhört lat. Men snön har nu anlänt och jag kan alltså inte ut och springa, så då får det bli ordet L A T istället. punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0