höstlov = snart över

Sista dagen på lovet, och det gillas inte, men iförsig ska jag praoa nu i en vecka, vilket ska bli mycket roligt. Har varit på tävling hela dagen idag med anna. Hon red Konjak och Sprallis. Resultatet blev: K- L:B, 3:a, L:A, ute, men super ändå! S: L:B 4fel, L:A ute. Måste påpeka att det var sprallans första reg L:B L:A så hon var jätteduktig. Ja klart menar jag att anna var med super duktig! Själv blir man jättesugen på att tävla när man ser alla dessa ryttare hoppar. Så fuskigt.. iförsig har jag själv en ponny snart. Men ändå orättvist. Mina tår är stelfrusna och nästan mina händer med. Så de får nog tina lite till innan jag kan hoppa in i ett varmt bad. fy fan vilken kall årstid vi kommer in i nu! inte rolig alls,.. man bara fryser häcken av sig! ushh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0