snowwwwwww

Jag är arg just nu, gick skit på idrotts provet. Så besviken på mig själv. Nä jag kan redan säga nu att jag vil göra om det för att få ett bättre betyg, jag ska definitift inte sänka mitt MVG, vilket jag kommer göra om jag inte tar tag i detta. Så trött på skolan för tillfälligt. 

Men btw när jag vakna i morse så var alla hustak vita, men jag tänkte, nää det kan inte vara snöö. Men jooo minsann var det såklart det! Klart det är roligt med lite snöö, men det får vänta liite till tycker jag + att det är inte ens REN snö, utan slask plask.. not funny. Var man än går och har på sig blir man ju blöt och våt, vilket jag hatar. Detta inlägget blev lite negativt, men allting kan inte alltid vara positivt, fast man hade önskat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0