förresten

Jag glömde att skriva varför vi fick ta bort min ängel pepper..
Det är klart ni undrar varför. Jo det var så här att han förmodligen haft en ryggskada sen läänge, läänge, innan vi fick han. Sen hade han kvar skadan ända tills nu, och den blev bara värre och värre. Det är därför han varit som han varit. När vi märkte det, gick det inte att göra någonting åt det. De sa bara att han hade fruktansvärt ont och att han är en väldigt stressad häst av sig, vilket inte är bra alls. De tittade på oss och sa att det allra bästa för han skulle vara avliva,.. vi var tomma på ord. Vi skulle fundera. Men efter ett tag tog vi beslutet. Vi ville göra det bästa för han, allt för att han skulle må bra och komma till paradiset. så, så var det.

och nu vet jag att han har det bra där han är

en sak till:
såg ni på rosa bandet galan? Om ni såg en som hette Chrstina som berättade om sin bröstcancer i malmö, så kan jag berätta att det är min släkting, min pappas brors fru. Jag BEUNDRAR henne riktigt starkt! Ni kan nog inte tänka er in i den situationen. Det kan inte jag heller. Men jag vet att hon är fruktansvärt stark, och kommer klara denna kampen! Jag vet bara det liksom. Rätt lustigt med att både pepper och galan var samma dag? Kanske någon betydelse? who knows?

nu ska jagg försöka ta mig samman, och smälta dagen som gåttt...
sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0