wünderbart väder

LOVE VÄDRET!
BTW, igår provred jag tre hästar, skitroligt var det. Fastnade speciellt för en, men ska ut och provrida många fler, så vi får väl se vilken det blir till slut. Var dock lite drygt att åka bilen i två timmar, men jag satt vid datorn en liten stund, sen somna jag, inte ovanligt? Jag somnar lätt som en plätt, och speciellt i bilen! På kvällen stack jag och heidan till andrea och träffa hon och rebecka, var ett tag sen jag SKRATTADE så fruktansvärt mycket. Hade redan träningsverk, men såklart fick jag det ännu mer nu efter igår. Fråga mig inte varför, men ja sen hände en del saker, och då kom vi fram till att jag skulle kallas "klökarn" andrea "kråkan" och heidi "dreglet". haha.  


bild i bilen sen igår


mille sitter fint i biilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0