FAN VA LYCKAT

FAIIIIIIIIIIIIL vill jag börja med att säga! Hatar när man använder sådana ord, men i detta läget är det tvång på det! Today hade vi idott andra lektionen, vi skulle köra typ rudgby(stavning?) med en pilatesboll, och så skulle man springa men den över ett helt elva manna plan, och nog fan så när jag försöker ta den kommer anton också så springer vi in i varandra, ellr något, så vi ramlar båda, såg säkert riktigt roligt ut. Men nog med det, sen när jag då skulle försöka ta den igen, så kommer den längste john i klassen på nästan 2 m, och står där med den bigga bollen så går jag bara lite mot han, så springer han på mig med bollen, så jag flyger iväg MINST 1 m! såjävlaroligt! inte visste jag att jag flög iväg så lätt,. haha- men nästa gång ska jag nog hålla avstånd från den bollen! men skratta som f*n kan jag säga att alla gjorde, och det var rätt roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0