hello superstars

Kom hem från skolan för lite mer än 2 h sedan, just nu pluggar jag tyska och matte, har matteprov i morgon, hoppas det går bra! Allt börjar sätta sig i huvudet nu, och jag hoppas det håller i sig till i morgon. Funderar på att gå ut och springa, det kan behövas nu när man inte har någon häst att rida varje dag. Man behöver ju motioneras! så nu får jag ta mig i kragen och göra det bara, även fast det är sjukt tråkigt, men när jag väl är igång kan jag liksom inte sluta, benen springer av sig själv. Egentligen blir jag aldrig trött i benen, jag tycker det bara är jobbigt att andas. Så antingen gör jag fel, eller andas jag konstigt, eller så har jag kanske asma? Who knows? Men nu jävlar ska vi bygga muskler, och förbättra kondisen!


sähär ser de ut nu på bordet, en massa plugg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0