ich bin wieder hier, by dier

Så, nu var man färdig dushad och allt. Kom hem för en timme sen , idag skulle vi springa tre varm runt ip = ca 3,5 km. Var lite jobbigt, men det värsta kommer komma i morgon när man får träningsverk och allt, ush.-.-

sen ska man spela tennis i morgon, och förmodligen provrida någon/några hästar. It's gonna be fun!
snart ska jag träffa heeeeeeidi, och sen kanske vi drar till sofia och träffar de andra människorna!
Men just nu sitter jag och äter min egen gjorda havregrynsgröt, och fråga mig inte varför. Jag bara fick lust att äta de.
.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0