world trade center, 11 sep 2001

Idag är det exakt 9 år sedan tvillintornen i USA, NEW YORK attackerades av flygplanen.. så hemskt! Hur fan kan man bara göra något sådant?! sjuka i huvudet! Jag vet att de hade blivit utskickade av han Husama Biladen, (stavning?) som fortfarande inte har hittats, han lever väl under jorden eller något, hoppas han dör där också, eller nä, han ska fan få sitta i fängelset tills han dör, och leva på bröd och vatten. Han är inte värd ett skit! Dessutom så dog det ca 3000 människor. Folk hoppade och trodde de skulle överleva, och de skrek och hade sig. Men vad skulle dom göra? Ibland måste man chansa, ibland lyckas man och ibland blir det ödet. Btw det var kaos i NEW YORK, de skrek även på gatorna, folk blev så klart rädda, min kusin som jag skrev om som fyller år idag, han fyllde ett år den dagen, och inte nog med det, han är född i NY och bodde där just då med. Nästan precis vid tvilling tornen. Bara tur att de inte var i närheten just då! Men de gjorde en väldigt god gärning, de hjälpte så mkt folk de bara kunde, som hade drabbats av detta, och det tycker jag man ska göra vid sådan tillfällen! Det kallas människor med gott hjärta* Just ja! En sak till, Anna Lindh som var parti något, mördades samma dag 2003 på köpcentret NK i Stockholm. sinnesjukt


tvillingtornen innan de attackerades!


när det attackerades, nerbrunnit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0