goda och dåliga nyheter

Jag kan börja med att säga att jag skulle hålla tal idag om "varför interna/kriminella får bättre mat än oss elever som går i skolan". När jag skulle gå upp och hålla talet då, så var jag inte särskilt nervös, men jag kände att jag inte skulle börja något vidare.. Sen när jag började då, så blev allt som en gröt bara! Kändes för jävligt... jag fick inte fram budskap eller något? Jag har inte problem att stå inför människor egentligen, nä jag vet inte vad som hände.. men jag sa till min lärare att det kommer inte bli bra! Så jag ska ta nya och och försöka göra om det nästa vecka. Jag vill ju lyckas, det vill jag! Man måste vänja sig, så är det bara. Detta var min dåliga nyhet.

Nu över till min goda nyhet! Igår höll jag ju idrottslektionen för klassen i stallet. Vi red Rosin och jag höll teori för alla, blev faktiskt väldigt nöjd! Trodde inte alls det skulle bli så bra, men det blev bättre än vad jag hade tänkt! Så det var roligt! Det verkade som resten av klassen med tyckte det. Man fick många glada kommnetarer, och alla försökte och gjorde sitt bästa! Super skoj! Sen idag frågade jag Mia vad jag fick för betyg, så sa hon "HELT KLART MVG" gaaahhhh!!!! Snacka om att jag blev en glad erica!! Så det var jag jättenöjd med, det gjorde min dag!

I morgon är det valborg och pappsen fyller år!  + att kungen (KONUNGEN fyller år)
och om 5 dagar fyller jag år!!!!!!!!!!!!! hade nästan glömt att jag fyller år snart? inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0