ofattbart

ÄR HELGEN REDAN SLUT? Det är skandal... men för att se det från den ljusa sidan kan jag säga att min helg har varit kanon! Tiden går fort när man har roligt. Det stämmer korrekt. I morse vaknade jag bredvid en elin och en louise på var sin sida i lojjsans båt. Otroligt mysigt att sova i den! Det måste bara göras om! Till frulle gjorde vi tjocka men mumsiga pannkakor! Men mitt i tillagningen ringer det och louise såg bekymras ut, vi undrade såklart vad som hade hänt.. Då sa hon att det var en häst i hennes stall som hade ramlat i EN POOOL!!!!!!!!!!!!!!???? Fatta vad sjukt, sjukt synd om hästen! Helt ofattbart... alla hästarna var oroliga, så vi 3:e avbröt pannkaks stekandet och skyndade oss snabbt det bara gick till louises stall. När vi kom fram var hästarna lite stirriga, brandkåren skulle precis köra och anne (från kliniken) var också där + många fler. Så det var i alla fall lugnt. Men tjejen som red hästen var såklart i chocktillstånd, och det förstår jag verkligen. Sjukt hemskt! Det är bara tur att det slutade bra och både häst och ryttare var oskadda,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0