onepiece

Har varit sjuk idag, har verkligen varit svag i hela kroppen, nästan sovit hela dagen. Det kanske inte är bästa tiden att vara sjuk nu i med att vi har mycket i skolan, men jag har bestämt att jag måste till skolan i morgon eftersom vi har nationella i eng, som jag är sjukt nervös för! Ush, det kommer gå åt skogen,... men jag ska göra mitt bästa! Pappa kom hem med donkan till mig, vilket var snällt, men man hade ingen jätteaptit precis, men det var väl gott ändå. När mammsen kom hem, åkte vi och hämtade min onepiece!!!!!!!!!!! Äntligen har den kommit, och den satt faktiskt rkt bra! Supernöjd. Det var så skönt att få lite frisk luft med, eftersom man suttit inne en hel dag, det gillas inte. Pollen var tvungen att röra på sig lite, så red henne en stund med, men det gick bra. Nu blir det ladda batterierna för i morgon och sen ska jag nanna.

Här får ni en liten bild på mig och onepiecen, kanske inte den bästa, är helt ofixad, men so what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0