p å s k l o v

Herregud, nu är det ju lov. Det sista lovet innan sommarlovet, hur sjukt känns inte det på skala 1-10? Jag kan helt ärligt inte förstå hur fort tiden har sprungit iväg... Tycker att tiden går fortare och fortare för varje dag som passeras, och jag menar det. Men jag vill komma till saken med att det är dunder härligt med lov! Nu är det inte mycket kvar, och det är bara att kämpa! SJälv har man haft osis och varit sjuk den senaste tiden, kanske inte det roligaste. Men jag hoppas att jag är back on track igen. Ikväll var det song contest, och jag måste säga att det var bra, men inte lika hett som det brukar. Dock var Adelé en sjukt bra programledare! Och grattis till vinnarna såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0