första skoldagen

Skolstart idag!

Första dagen på katedralskolan(gymnasiet), trodde jag skulle vara mer nervös, men lite pirrigt var det allt. Men känner nu i efterhand att jag mer är nervös, jag menar hur i allsing dar ska man hitta och allt? Ännu mera lyckat var det ju när alla i min klass fick schema utom jag, känns bra! Men, men har kollat på det och det verkar vara ett rätt bra schema faktiskt, skönt. Var super kul att träffa nytt folk, och klassen verkar bra, kom även i samma klass som rebecka och malin. I morgon börjar dagen 08.15 med tyska, dår får man väl se hur det går! Måste dock upp kvart i 6, för annars hinner man inte göra sig i ordning...  JUST JA VI SKA FOTAS I MORGON. oh my god

I alla fall verkar det spännande med gymnasiet, hoppas det blir roligt som det sägs att det ska vara! Tar nog bara lite tid innan man vänjer sig, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0