mot stallet

Nu har min Stockholmare Josephine åkt hem igen, tråkigt men sant. Då dröjer det väl ett tag innan man får se susen av henne igen. Saknar henne redan. Men jag måste säga att vi hunnit med en del att göra ändå, både solat och badat, varit på tivoli i danmark (Köpenhamn), och även en tur i Malmö har vi hunnit med. Så om man ska dra en slusats så kan man säga att vi har haft det grymt roligt. För en gångs skull kan jag inte klaga på vädret som vi har haft. Så där är min anledning till att jag inte hunnit ladda upp bilder, men de kommer, antagligen senare.

Om ett tag drar jag mot stallet, hade tänkt ta mig en cykeltur, sen ett hårt ridpass. Måste få lite bättre kondis nu innan skolstart. Man kan ju inte komma och börja sin insats som en softpotatis, aldrig i livet. SÅ NU KÖR VI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0