till sist men inte minst!!!!!!!

Sov hos niklas kusins hus i natt, klockan ringde tidigt sen cyklade jag och heidi hemmåt. Jag tog med mina tävlingskläder, så när jag väl var hemma så var redan allt klart, i alla fall var jag klar.

Såg ut som det skulle bli lysande väder, men så bra fick vi inte det, efter ett tag så kom det ett riktigt ösregn, banan var kladdig och geggig, men det gick ändå.

Dagens resultat slutade på en 6:e placering i LC, hade kunnat satsa mer, men ville inte det i med att jag var rädd om rosin så att inte hon gick omkull eller så. Sen i LB:n fick jag 4 fel, men är ändå kanon nöjd! Det flöt på riktigt bra, tycker nästan hon hoppar bättre i LB än i LC om jag ska vara helt ärlig. Men som sagt är jag nöjd med dagen som gått!

I morgon är det skola igen, ny vecka, nya tag! Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0