3e advent

Förlåt kära folket. Jag har haft fullt upp hela helgen, och min mob har trasslat lite med blogg appen så har inte kunnat bloggat... i med att jag inte har haft tid att sitta framför datorn så har det tyvärr inte fungerat. Så nu vet ni det.

Idag vaknade jag bredvid en Louise och en Isabelle, vi var så trötta igår att vi alla somnade framför tv:n. Inget ovanligt. Till frukost blev det supergoda plättar med exklusiv varmoboy! Mums. Resten av dagen har jag varit hos hästen och pluggat. Känner att jag har panik nu med både tal, matteprov, engelska diskusion sak, tyska.. och allt.. fy fan! Men det är sista veckan nu, så får inte ge upp. Jag ska verkligen kämpa nu. Good Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0