JULAFTON

HAFT EN GRYM JULAFTON! Dagen började med att jag steg upp tidigt och red min underbara häst. Hon fick lite smått och gått att äta sen släppte jag ut henne i hagen och därefter var det snabbt hem och in i duschen.

Sen var det bara att fixa sig och allt, kusinerna och mormor skulle komma redan vid 12, så det var ju ganska tidigt. Såklart blev jag inte färdig, men så småningom blev jag ju såklart! 

Pappa började jobba redan vid 6, så vi började redan tidigt! När kusinerna och mormor kom åt vi SUPER GOOD JULAMAAAAT! mums i le babbbabab. Riktigt Gott! 

Efter maten blev det Kalle Anka! Gissa om en viss Erica somnade i soffan en stund? haha. Direkt efter blev det julklappsutdelning, och blev så nöjd med allt jag fick! TAAACK!. Bilder på det kommer senare eller i morgon!

Måste verkligen säga att julafton blev lyckat! Så himla nöjd med allt. Det ändå som fattades lite var ju såklart snön.. det blir ju inte samma julkänsla när man inte har något vitt att kolla på där ute, men men. Man kan inte ALLTID på det man vill ha, that's life! 

Hoppas alla ni där hemma också har haft en super jul med många fina julklappar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0