hej måndag, hej trötter, hej dans, hej ridning, hej läxa

Som ni ser har jag mycket att göra idag! Just nu känner jag mig ganska död. Har ju inte blivit många timmars sömn denna helg, så får väl ta igen det idag. Ikväll ska jag och Heidi dansa, för vi har börjat på zwing it, en gång i veckan. Fråga mig inte hur jag hinner med det med tanke på att jag har hästen och tennisen och skolan, för det vet jag inte själv. Men ska iallafall testa på det denna terminen, och det ska bli JÄVLIGTROLIGT om jag får uttrycka det så?! Har dansat där innan för typ 5 år sedan, så jag är inte nybörjare även om det var ett tag sen. Kommer inte ihåg varför jag slutade, men tror jag tröttnade på ngn lärare och för att jag bara ville rida. Men det är sjukligt roligt att dansa? Tycker inte ni det också? jagbaraloveit.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha,jo de tycker jag iallafall! Lycka till:D<3

2011-02-07 @ 16:28:27
URL: http://seeu.blogg.se/
Postat av: Challe

Hejsan. Var ligger den dansen?

Lund eller Malmö?

Kram

2011-02-08 @ 19:47:54
URL: http://Barachalle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0