på tal om melodifestivalen

Bidragen i år har sugit totalt... de enda låten som var bra var dannys! Så han ska lätt vinna. Eric saades var väl rätt så bra den med, men han ska alltid vara lite överdriven. Jag menar förra året skulle han ha det dära vattnet, och detta året skulle han ha de glasbitarna. HALLLÅ? förmodligen tror han att det är coolt, vilket jag bara tycker är löjligt, men, men, alla tycker vi olika.
Som vanligt kommer Sverige väl rösta på någon för jävlig. Så skärp er nu sweden?!


Kommentarer
Postat av: ellen:D

ERICA JAG VET VAD VI MÅSTE GÖRA!!!! :DDDD

har du sett dressyrmupparnas blogg, en av dom har blingat sin hjälm, en likadan som du har, vi måste blinga din :DDDD jag har sånt blling tror jag tillochmed!!!!! :D:D:D:D<3

2011-02-28 @ 22:54:52
URL: http://ellemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0