vi tar helgen från början

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!
Men har verkligen varit upptagen hela tiden, full rulle framåt. I fredags träffade jag paula, som jag inte träffat på år och dar. Så det var jätteroligt att ses! Sov hos henne, sedan på lördagsmorgonen red jag Rosin i solskenet. Sånt härligt väder det var! Underbart. Red henne för första gången på hackamore, vilket hon gick jättebra på! Blev faktiskt lite förvånad att det gick så bra! :) Anledningen till att jag hade det är att hon har ett sår i munnen som måste läka, och det var ju ändå skönt att höra. I med att hon inte varit sig själv nu senaste tiden, och nu vet jag ju vad det beror på! Så om en vecka ska det vara färdigt läckt. Sen är det bara att börja om igen och hoppas på det bästa. Det känns så bra med henne, är suoer nöjd med min polle! Haha fast ibland kan hon ha en liten räv bakom öronen! sött.Efter ridningen blev det tennis, och det gick väl bra. Igår var jag på tjejkvälll/kaaaalaas hos heidan! duper roligt! Var ett tag sen man träffades alla tillsammans, så var roligt att se alla igen! En negativ sak är att jag har blivit sjuk igen... inte bra. Jag som aldrig är sjuk? varför har jag blivit sjuk jätteofta nu helt plötsligt? inte roligt.. har redan sovit halva dagen, och ska försöka plugga snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0