ellen? det är bara du som förstår, haha

När jag och ellen cykla hem från the schoool today, så kom det en hund springandes vid oss, och så skrek hundens ägare på honom. Det värsta var att hunden hette något sjukt konstigt?  hmm.. ja jag kommer på det snart! Men vi garva sönder oss.
Förmodligen är det bara jag och ellen som förstår detta.

Sen kom jag och ellen fram till:
1. för det första så döper man inte sin hund till något så fult!!!
2. för det andra så har man sin hund KOPPPPLAD!!!!!
hur svårt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: ellen :DDD

ahahahaha, din koommentar efter var bara för jävla klockren!!! hahahaha :D<3

potchi hette den xddd<3

2011-01-19 @ 18:49:29
URL: http://ellemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0