idioter

Igår när jag red Rosin och skulle hem var hon jättestressad, hon är dunder trafiksäker, bara lite skygg ibland. Men när vi gick hem så var det så halt så vi gick längst vägen vid dagstorp där det ofta går hästar, och finns skyltar med hästar som varning ungefär. MEN ÄNDÅ så kör dom som IDIOTER... jag blir så himla arg av det! Både jag och Rosin hade reflexer och allt, men tror ni att de bryr sig? Nej, inte ett skit. Såklart kom det en buss framifrån och en bil bakifrån exakt samtidigt i hundra nittio!!!... Rosin fick panik och bara vända på klacken och stack med mig, som tur väl var så hade bilen preciiiiis kört förbi, annars hade den ju kört in i oss! Bara den tanken skrämmer ju en... de körde som jävla idioter! Bussen stanna 20 meter efter, var det lönt tyckte han?? Jag hatar sådana människor! Människor som inte har respekt för hästar, och respekt överhuvudtaget. Männsikor som är egoister och bara tänker på sig själv!? HALLÅÅÅ vi lever på 2000 talet? Vad är det med folk? R E S PE KT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0