känner för att skriva av mig lite...

Hej, vill jag börja med att säga!
Jag är en helt vanlig tjej, eller ja, alla är vi speciella på våra sätt mer eller mindre. Kommer från Skåne och är 15 år, men fyller 16 den 4 maj. Mitt liv består mesta dels av skolan, plugg, vänner, rida. Jag mår som bäst när jag är med mina vänner och hittar på en massa skit och skrattar ihjäl oss, det blir man bara så glad av. älskar mina vänner. Jag älskar sport och idrott, när jag var liten ville jag hålla på med alla sporter, men kunde inte gå på allt, så jag fick välja vad jag ville göra. I början valde jag ändå en del. Men något jag alltid har gjort är att rida. Jag är uppvuxen med hästar, och alltid hållit på med den sporten, även idag följer den med mig i mitt liv. Med andra ord tar denna sporten väldigt mycket tid, men den är samtidigt väldigt rolig, och det är absolut inget jag ångrar. När jag rider känner jag mig så otroligt glad och spidad. När man har en häst som man tränar med så är det roligt att se vad resultatet blir genom tävling. Jag tävlar hästhoppning, vilket jag brinner för! Så sjukt roligt att hoppa (med häst). Min häst heter Killbarry Rosin, som är min lilla teddy bear. Hon och min vovve ger jag mycket krärlek till varje dag. Utan djur är jag inte hel, de är som en familjemedlem. Inte nog med ridningen och skolan så spelar jag även tennis en gång i veckan, vilket är super roligt! Egentligen har jag inte tid, men jag försöker så gott jag bara kan. Har spelat sen jag var 8-9 och känner att det är svårt att släppa taget om det helt. Så en gång i veckan är bättre än inget. Om jag inte hade ridit hade jag förmodligen spelat flera dagar i veckan, eftersom att jag älskar att idrotta, då mår jag som bäst! Utom idrott och allt så älskar jag att shoppa! Att köpa nya kläder, och ha på sig det nya som kommer ut i butikerna, och allt, ja jag älskar det! Finns faktiskt människor som är HAAAAa galna, sån är inte jag. Men jag är en helt vanlig tjej som gillar shoppning, hur enkelt som helst. Min familj består av mamma, pappa, syster, lillebror(vovven), och min polle. Jag kan säga att jag är en människa som nästan alltid är glad, eller ja allltid! Jag gillar att vara glad! Försöker med att se det goda i saker framöver, förutom skolan, för den ska man alltid hålla på med om att den är stressig, och jag kunde gjort bättre mmm... bla bla bla... men annars," se allt från den ljusa sidan". nu vet jag inte vad jag ska skriva,.. mitt efternamn är tyskt, och består av 10 bokstäver, intressant va? Nä min hjärna tog slut på information nu, och den säger att det är dags att lägga sig, vilket jag tycker låter vettigt!
Godnatt prinsar och prinsessor !
Ny dag i morgon, vilket innebär nya tag, och nya steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0