skridskor

Nu var det dags för att åka skrillor tyckte jag, var nog ett år sen jag åkte senast. Det var grymt roligt att bara åka ut på isen och börja åka. Såg ut som att Heidi och Matilda med tyckte det. Känndes ändå rätt bra, med tanke på att det var över 1 år sedan senast. När vi åkte såg vi några små tjejer som var konståkare, hur gulliga som helst! Dom måste tycka att vi är lika kassa som kassler. De var grymma! Åkte baklänges, konster, snurra i 190, ja allt! För att vara så liten, var dom urduktiga! De måste nog ha hållit på ett bra tag med det.
Ja, kan jag säga mer än att denna dagen har varit hur awesome, grym, fräck, cool, som helst!!!??
tack tjejer

Nu bär det av till Ludde, och jag ska platta mitt hååååår, mkt viktigt för min del!


hitta en randum bild, men visst har som söta sådana dräkter?



Kommentarer
Postat av: matilda

tack själv!:D<3

2011-01-06 @ 00:29:06
URL: http://seeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0