solen skiner - I like !

Gick upp tidigt idag, för skulle träna 8.45. Fördelen med att gå upp tidigt är att man får mycket mer gjort, det gillar jag! Sen nackdelen är att man är så trötttt, men när man väl är uppe så är man. Träningen gick bra idag som vanligt, men testade ett anna bett, ett tvådelat med D bett. Hon gick jättebra i det och verkade trvias med det, men när jag skulle hoppa i slutet så bara drog hon i väg med mig hela tiden och stack, så jag föreslår att jag ska ha jaktbettet på tävling. Så att så får det bli. MEN SUPER DUKTIG ÄR MIN LILLA TÖSABIT ♥

Nu lyser solen och jag bara älskar vädret! Lite varmare bara!
Igårkväll var jag hos ellen med emelie, emily, sofia, estelle, louise, niklas, didde. Vi åt supergod tacos, och MEGAGOD marräng tårta med JORDGUBBAR, mMMmmm så god den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0