superspidad men krasslig i halsen

För en stund sen kollade jag och Heidi på Aquamarine, den är awesome! Har ni sett den? Jag tycker den är super bra! Var ett tag sen man såg den, det är roligt att kolla på filmer som man inte sätt på ett tag. Det är samma när det gäller disney filmer och sånt, det är också hur roligt som helst att kolla på! De filmer, är filmer jag aldrig tröttnar på och kommer heller aldrig att göra. TACK för att de finns! Disney filmerna är liksom de filmerna man har växt upp med, så gulligt. And det har vi walt disney att tacka för. så tack.

I morgon ska jag, heidi, och tilda åka skridskor. Vart vet jag inte riktigt, men tror förmodligen här i närheten någonstans, eller i landskrona kanske. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Men först ska jag och heidan ett litet ärende på morgonen! Om inget annat så ser jag fram emot dagen! Ska bli mycket roligt! På kvällen blir det till Ludde också, sen får jag inte glömma att förbereda inför tävlingen på fre helller. Aja, det löser sig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0