dagstorp ponny derby


PÅ TORSDAG ÄR DET DERBYT SOM GÄLLER I DAGGE
Hoppas på en pigg och glad häst som kommer att flyga över hinderna på tävlingen. Derbyt är tor-sön. Förmodligen kommer jag att ha med mig min fantastiska assistent caroline någon dag. Det finns både mini rundan (LC+5), Lilla Rundan (LA/LA+5) sen även Stora Rundan (MSVB). Jag och Rosin kommer att hoppa mini rundan, men det ska bli skoj. Finns de som frågar varför jag inte ska vara med i Lilla Rundan, men faktum med att jag hade gärna velat vara med där, men det är inte höjden som räknas, och för det andra så tror jag inte att jag och Rosin riktigt än är redo för att tävla LA, men det kommer, absolut.

Men man ska veta att det står mycket träning bakom allt tävlande, det är inte bara att gå in på en bana och tro man kan hoppa, träning ger resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0