jag vill tillbaka till stockholm!

Nu är det såhär att jag har varit i Stockholm i några dagar, fast kom hem i fredags. Har haft det grymt bra! Alla har klagat på vädret här hemma, men inte har jag klagat på något väder, solsken varje dag! Skåne brukar till stordel ha bättre väder än Stockholm, eller har jag fel? Det kanske är tvärtom nu. Men det verkar inte vara ngt vidare väder här hemma nu under ett tag? Det suger fett.. vill ha solsken och värme,!

I Stockholm hann man med en del även om jag bara var där några dagar, både shoppppping, vasa museeumet, hälsa på släktingar och lite sånt. Det bästa som finns när man bor på hotell är hotellfrukosten, så himla gott! Men man sprängs nästan när man ätit, för man ätit alldeles för mycket. Bra eller dåligt?

Men en sak är säkert, jag vill tillbaka till Stockholm nu genast! Både för att jag saknar underbara staden, den är så frukatansvärt fin, även för att jag saknar min nästkusin JOSEPHINE. Hade inte tvekat på att bo där uppe, men en nackdel med denna stad är att det är så fruktansvärt mycket folk! De flesta som bor i Stockholm kör inte bil, för det är oerhört mycket trafik, de väljer hellre att ta tunnelbana. Det förstår jag.

Klart att det är roligt med mycket folk, men man kände ibland att det blev lite väl mycket...

MEN EN MYCKET FIN STAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0