let it rain over me

Igår var det som sagt tävling i Trolleholm, jag säger bara fy fan! Jag hade hoppats på att det skulle sluta regna, men det ÖSREGNADE. Det var geggit och mojsigt, ingen höjdare alls, helt genomblöt var man dessutom. Men det är sånt man får stå ut med när man har häst och när det är tävling. Hoppade LC/LB och kan väl säga att det inte var min dag precis, det är klart att hästarna ska klara av sånt väder, men på ett sätt förstår jag Rosin. Min häst brukar alltid ställa upp, men igår valde hon att inte göra det på samma sätt, tråkigt. Fick 4 fel i LC, och ute i LB. Men nya tag nästa helg när det är derbyt, då ska det förmodligen bli fint väder, och då hoppas jag även på bättre resultat!


Kan hålla med om att min häst var lite väl rosa, men hon är trots allt ett sto, swwwwet med pink. Det gjorde det inte heller bättre när jag sedan hade på mig en rosa jacka, (regnjacka), väldigt vackert... dock har jag inte på den på bilden! Jag tycker bäst om den helblåa outfiten, men eftersom att ROSA är min favorit färg kunde jag inte motstå från att min häst skulle ha det.


Kommentarer
Postat av: emma

tack så jättemycket! :D

2011-07-24 @ 18:27:12
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0