vart tar världen vägen? stackars norge....

Det är inte sant det som har hänt, eller jo sant är det, men man önskar att det inte vore. Hur kan det finnas sådana sjuka och patetiska människor!? Att de inte är funtade bättre, hur klarar man av att skjuta 92 människor på en dag, hur fan pallar man..! Först rikshuset, eller där alla partiledarna sitter, sedan åker den sjuka jävlen ut på en ö och skjuter 85 ungdomar. Låtsades vara polis, sen visa sig vara en mördare, jag hade fan fått panik. Man kan inte leva sig i deras situation, men man kan föreställa sig, och det man förestäler sig är fruktansvärt. Folk fick låtsas spela döda, de fick fly, simma ut i vattnet, vissa kanske har drunknat. Att deras bästa sommarupplevelse blev till värsta mardrömmen. Att denna 32-årige sjuke man kan ha detta på sitt samvete, äckliga svin! Man kan tyvärr inget göra, mer än stötta och ha medlidande, respekt för de som varit närvarande. Jag förstod inte förrän igår vad som verkligen hänt, helt sjukt. Detta får verkligen inte upprepas, aldrig någonsin! Det hade lika väl kunnat vara jag som var på det lägret? Vem vet. Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag hade gjort, men antagligen likadant som alla de andra gjorde som befann sig där. Vart tar denna värld vägen? Fy fasiken, man blir man ledsen och berörd...
Må de som omkom vila i frid

Citerat av en från lägret: Tänk att en människa kan ha så mycket hat till så många människor, tänk då så mycket kärlek vi kan ge tillsammans


Denna dag går mitt hjääärta till norge helt klart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0