full rulle frammåt

Hej alla snygga! Sorry för dålig uppdatering.. nu har jag ju lämnat in min skoldator som jag var så beroende av, så har ingen egen nu..suger som fan! Men men, jag överlever, det finns ett liv utanför en dator också, tur är väl det! Men ska bättra mig på bloggen. Tävling idag med, kände mig taggad, men ja, kan ju inte påstå att det gick så bra precis... utesluten. Hon kändes mkt segare och trött, jag tyckte hon var dum. Lite surt, för vi hade haft bra chans. Fast det kan ju inte gå bra alla gånger? Men GRATTTIS till Jennie som fick en seger!! hennes första placering, och det blev en första, kan ju inte bli bättre! super roligt! Men det gick i alla fall bra för mig i förgår och det var oväntat! Men idag var det MÅNGA duktiga hästar som inte gick felfritt, så inte bara jag. haha. Nu ikväll hade jag tjejkväll + nikkeomarcus. superduperskoj! dock inte roligt att fia facerape'a mig. haha. hon ska få igen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

heheh, awww TACK! :D <3

2011-06-07 @ 21:53:33
URL: http://ryttarteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0