jag gillar inte att skriva rubriker


Varit hemma drygt nu i en vecka utan päronen, rätt skönt får jag säga! Man får njuta så länge det håller ;) Dock kommer de hem ikväll, men men. Antagligen kommer de vara bruna från topp till tå, nä nä, inte alls avis! Men jag får väl överleva, själv är man en riktig blekis. Not funny...

Dagen har tillringas med nikkepikke och mackepacke på nova, trevlans! Vädret bättrar sig inte, jag blir fan deprimerad! Känns INTE som sommarlov! Jag som inte ska utomlands heller i år, hur ska detta gå... ingen sommar och sol, bara regn och skit. Jag ska faktiskt se det positivt! Det kommer komma solsken! Det kommer, det lovar jag :D och då jävlar smäller det!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0