var har solen tagit vägen?

Nu blir jag sur.. jag vill ha sommar och värme! Inte något tråkigt molnigt väder? Det är ingen mening med att ha sommarlov om det inte är fint väder. SÅ SOLEN KOM FRAM NU!!!!!!! Då blir jag glad. Min förkylning fightas med mig och vill inte gå över, tråkgt men sant. Så arg på min förkylning med, hoppas bara jag inte smittat alla mina kompisar nu, opps! sorry i så fall. Men orka vara hemma och sova när det är lov? säger bara: PALLA. Jaja, om en stund kommer carro hit! Skojjsigt värre,  så himlans länge sen jag träffa den tjejen! BTW så stack mina päron till Spanien i natt, så får ta hand om häst/hund/hus nu i typ 5 dagar med syrran. Rätt najs ändå, lite jobbigt kanske. Men pollen tar ja ju alltid hand om, så ingen skillnad direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0