Ithink the spring is here

Jag är glad för det är fint väder ute! Även om det blåser lite kyligt är det ändå soligt, i like! I morse gjorde jag tyskprov som kändes ok, men inte superbra precis.. aja, nu är dte gjort iallafall. Om en stund hade jag tänkt fortsätta på min stadsplanering och lite annat skolgrejs. För några timmar sedan var jag hos tandläkaren, och tack och lov hade jag inga hål. Men de tjatade heeeela tiden på att om man äter för mkt socker så kommer du få, och blablabla.. joo jag ska faktiskt dricka mer vatten har jag bestämt mig för. I skolan dricker jag bara vatten, men ibland händer det att man dricker typ saft hemma? inte bra ju. Nä nu får det bli ändring, man vill ju inte ha fula och räliga tänder bara för man råkar äta lite "mycket" socker, nejnej. ericagoes äta frukt, och bli nyttig. Men den största frågan är,.. kommer hon lyckas? Jo det kan man ju undra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0