jag känner mig redigt stolt

Idag har det blåst ja satan i gatan i det! Jag som för en gångs skull hade hoppats på att det INTE skulle blåsa idag. Nämligen slutade vi 2 idag och jag skulle vara i ridhuset och träna redan klockan 3. Men bussen går liksom tio i 2 och nästa går en timme senare. Jag bestämde mig ganska snabbt för att cykla. Men tror ni det var en bra idé eller? Nej inte direkt! Jag trodde helt seriöst att jag skulle flyga iväg, det blåste så sjukt mycket! Men tro inte att en blåst stoppar erica från att cykla till hoterup(stallet) inte. Till slut kom jag fram efter en 25 min cykeltur i den "härliga" blåsten... Men vad gör man inte för sin hoppträning? Jag gör i alla fall allt! Det är sjukt roligt att träna, och det behövs också. När jag kom fram kände jag mig väldigt stolt. De flesta hade nog inte fortsatt cykla, men jag tvingade mig själv till det, och det gick ju! n ö j d. Men som belöning fick jag att det gick mega bra på träningen! Och då menar jag att det verkligen gick jättebra! Hoppade en bana på 110 och det kändes kanon! Inte för att jag bryr mig om höjden, men har aldrig hoppat henne så fint på den nivån innan. Så efter passet blev det en glad erica. I helgen blir det ingen tävling för att det inte finns så många lok denna helg, men ibland kan man ju behöva en vilohelg med. Däremot ska vi tävla i Dagstorp nästa vecka, vilket ska bli mycket roligt! Det är ju på HEMMAPLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0