ONE, TWO, THREE

Träffade mina goa vänner nu ikväll, nämligen Fia, Niklas, Ellen, Emelie. Var så roligt att se alla igen, förr såg man de betydligt oftare, medan nu ser man man knappt dem. Det blir ju så när man börjar gymnasiet, och skolan tar ännu mer tid! Sen träffar man ju nyt folk också m.m, men som sagt var det underbart att träffa alla, och det måste bli av igen inom snarast! Nu är det min tur att sova, bli inte förvånade men jag råkade faktiskt somna hos Fia..... Så kan det gå när man haft en tuff vecka i skolan. Nu vill jag bara sova och lägga mob på laddning UTAN att sätta på något förbannat alarm! Visst låter det suveränt?! Puss på er söta människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0