UPP I OTTAN

Då var det slut på det roligare, alltså lovet. Har haft ett riktigt skönt och utvilat lov känner jag, och även träffat massor av fantastiska vänner! Igår var jag i s sandby hos Rebecca med ngra tjejer, super trevligt! Dagen innan dess var jag hos Alva med andra Goa tjejer! Man har ändå hunnit med en del trots allt, menar varit på Halloween fest och allt till och med. Inte dåligt. Dock har det tyvärr blivit dåligt med bloggandet, för jag har inte orkat gå in på datorn och ibland är det jobbigt att blogga från mob hela tiden. Men bättring ska det bli!

Idag har jag varit funkis i Dagstorp hela dagen, har varit reg hopptävling. Louise gjorde en kanon runda i LA och VANN!! Sedan kom hon 3:à i MSV B, riktigt bra gjort tjejen! GRATTIS! Nu är jag trött och hungrig och ska snart sova...

Det är ju skola i morgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0