The winners !

Tävlade i Torn igår, var ute i väldigt god tid, kanske lite väl tidigt, jag kunde haft längre sovmorgon! Men, men. Bättre att vara ute i god tid än att missa sin start, helt klart. Startade i sista klassen, och dessutom som nummer 1 i LC (90cm). Var ca 28 startande. Målet var ju såklart att gå nolla och helst en placering. Kände att rundan kändes väldigt bra, och att jag hade bra chans, Rosin skötte sig kanon! Det var lite små halt så att man lätt kunde halka, så man fick ta det lite försiktigt! Efter jag ridit klart var det ju bara att vänta och se om jag skulle få placering eller ej, sen i slutet ser jag att jag fortfarande ligger 1:A och det höll i sig ända till slutet! Var längesedan jag vann, så blev skit glaaaad!!!!! happy happy happy. Vet att det inte är en stor händelse, men för mig är det det! Man känner verkligen att jag lyckats med denna ponnyn, och det är en sån himla skön känsla! älskar min ponnybus.



Kommentarer
Postat av: Steffi

Åh, grattis Erica! Jätteroligt ju, ni är superduktiga båda två :D hälsa prinsessan! <3

2011-09-11 @ 16:02:50
Postat av: sanna

jäääättestort grattis! superkul ju!

hälsa vindruvan!:D <333

2011-09-11 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0