tävling i Lillhagen

I natt sov Sanna över hos lilla mig. Gårdagen bestod av hopptävling respektive hela dagen, men det var det värt! Alltid lika roligt att komma ut på tävlingsbanan och köra sitt eget race. Även om man ofta får motgångar så kämpar man vidare och ger inte upp! Med tanke på förra veckans insats, (som inte var så bra) så hade jag inga förväntningar. Men min lilla flicka var så pigg, glad och sprallig så hon skötte sig mycket bra i LC:n! Nollade och fick en bra tid, gick in på placering och hoppades självklart att jag skulle få en placering. Det var inte super många som nollade och därför hade jag en bra chans. Sen såg jag att jag låg 1:a och hoppades givetvis att det skulle hålla ända in till slutet. Vilket det också gjorde! Lite förvånad att jag just vann, men super kul! Satsade allt, är man tävlingsinriktad så är man. Ibland räcker det, ibland inte. Men i detta fall gjorde det! Jag vann och blev super glad! LB:n gick dock inte så bra, men bara att träna! Man får ta med det positiva i backsätet tills nästa tävling. Tackar så jättemycket för min bästa coach och fotograf som stod ut med mig och hjälpte mig med allt! Stort TACK.


Kommentarer
Postat av: sanna

du va så duktig lilla skruttan, om än litta tjurig hahaha

vissa av bilderna blev faktiskt riktigt hyfsade, kul!! pusss påre

btw, ska å kolla på hästen imorgon igen + rida ut en runda, fun fun fun

2012-04-07 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0