då var det dags igen! full fart framåt

 
Träningstävlade russe idag i Viarp (Pay and ride). Hon har haft lite vila nu i några veckor, sedan derbyt, vilket hon var värd. Men var sugen på att hopptävla nu snart så tyckte det var sunt att ta en pay and ride. I och med att jag ville testa en LA så gjorde jag det här till en början. Vi hoppade 100 cm och 110 cm. Första klassen gick hon nolla, andra klassen kom jag lite galet på sista hindret (en kombination), mitt fel helt och hållet, annars en solklar nolla! Blev så himla glad över vår prestation! Nu känner jag mig både taggad och redo! Jag är klar för att fightas om utmaningar. Jag är oerhört glad att jag fått möjligheten till att rida och äga en sådan pass fin ponny! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0