HAPPY VALENTINE / GLAD ALLA <3 DAG

Alla hjärtans dag.
Överskattad dag eller inte? Lite halv myspys ändå tycker jag.
Gratis cupcakes i skolan är ju aldrig fel!
På rasten stack jag, rebecka och louise och köpte maccaroniiiiii, har faktiskt aldrig ätit det innan, men var riktigt gott! Fick några extra i och med att det var alla <3 dag. Så idag fick man unna sig det! Så himla härliga färger på dom! Och eftersom att jag är forever alone och inte har någon boufriend så spenderades kvällen med min kära häst, fick en stor fet puss av mig kan ni tro! När jag kom hem blev det ett snack med min tjej över viber en stund! aldrig fel. Snart blir det läsa snabba cash en stund och göra det sista på eng uppsatsen kanske, sen ska jag lägga mig tidigt. Behöver dock inte gå upp förrän halv 9 i morgon, skönt!

Även GRATTIS till snygga ISABELLE som fyller hela 17 söta år! hoppas du haft en riktigt grym dag vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0