13-spelen i Helsingborg!

Tävlade årets första tävling i Helsingborg igår. Det var väldigt roligt och efterlängtat, hästen gick kanon! Kan inget mer än säga att jag fått tillbaka min energiska och fantastiska ponny. Hon kändes precis som hon skulle. Resultatet blev kanske inte det bästa i varken LC/LB, men men. Det viktigaste var att vi kom runt banan, och det gjorde vi. Sen var hon lite tramsig med, och i ena klassen blev jag lite vimsig och höll på att missa 1:an. Haha sjukt. Men som tur var hände inte det. Jag är inte nöjd med resultaten men jag är nöjd med vår insats, och det är ju alltid något! Nu kör vi om på nytt och laddar upp inför tävling nästa vecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0